Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
SPRZEDAM Maker's Mark bourbon
#11
Nie sądzę aby cokolwiek z tej listy zostało spełnione Smile
Natomiast bardzo mnie niepokoi fakt że po jednym moim w sumie dość neutralnym poście rozgorzała się taka debata Smile

Nikomu nie jestem wrogiem

Oczywiście że moje posty nic nie wnoszą
Jestem początkującym ludkiem
I nie mam zamiaru udawać kogoś innego Smile

W dalszym ciągu uważam że cena 80 zł jest ceną bardzo dobrą
oczywiście nie każdy musi się ze mną zgadzać Smile

Chyba że ktoś może kupić tak jak Kolega napisał Smile
ja nie mogę

Podsumowując:

Wyszło że z małej rynny duży deszcz

Z moje strony nie było żadnej agresji
Forum jest pierwsza klasa
bardzo fajny klimacik
jest co poczytać
i czego się dowiedzieć
zawsze można liczyć na pomoc innych Smile

Zapędziliśmy się trochę w temacie w którym nie było takiej potrzeby
Wiem że jest wiosenne przesilenie i ...................
#12
hehe forum jest zaje..... i zaje.... są forumowicze, a to nasze takie mądrości i przekomarzanie się Smile
swoją drogą jaka to dyskusja się wywiązała , a gościem głównym jest Maker's Mark ehehhee
"coco jambo i do przodu"
#13
Bardzo trafne podsumowanie tego nader dziwnego tematu
Pełnego emocji i czegoś tam Smile
#14
jak wam za drogo 80 PLN to ja wam ja postawie :lol: i kończcie kłótnie Big Grin
Pozdrawiam Grzegorz

[Obrazek: MFW+drinking+whisky+Apple+Juice+_420e695...05c4f8.gif]

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=boanuwUMNNQ">http://www.youtube.com/watch?v=boanuwUMNNQ</a><!-- m -->
#15
My się nie kłóciliśmy
To była tylko wymiana zdań
#16
...

To tak trochę jakby wejść do salonu Porsche i spróbować wcisnąć komuś Poloneza za 3 000 złotych zamiast 3 500 zł
#17
Panowie