07-04-2014, 03:30 PM
Fajnie, zatem czekamy na relacje czy lektura jest fajna i warta prenumeraty.
"coco jambo i do przodu"
Polski magazyn o whisky
|
07-04-2014, 03:30 PM
Fajnie, zatem czekamy na relacje czy lektura jest fajna i warta prenumeraty.
"coco jambo i do przodu"
07-04-2014, 07:17 PM
Mi odpisali:
Cytat:Witam,
07-04-2014, 09:09 PM
W końcu odpisali dzisiaj:
Witam, Serdecznie przepraszamy za opóźnienie w odpowiedzi. W ramach rekompensaty wysyłamy do Pana zerowy numer magazynu za darmo.
07-04-2014, 10:35 PM
Początki są trudne. Dajcie im szanse, rozkręcą się i wtedy łatwiej będzie ich ocenić
Nie ma złej whisky. Jest tylko dobra whisky i lepsza whisky.
07-05-2014, 12:09 AM
ron napisał(a):W końcu odpisali dzisiaj: " serdecznie przepraszamy " , " rekompensata " to od razu widać że to poważna firma zerowy numer, to pewnie zero informacji, zero stron , zero :lol:
"coco jambo i do przodu"
07-05-2014, 01:38 PM
Ja pisalem do nich, czy jest możliwość kupienia jednego numeru, żeby zobaczyć czy warto bawić się w resztę prenumeraty. I od kilku dni cisza
07-05-2014, 06:50 PM
Cask Strength napisał(a):Początki są trudne. Dajcie im szanse, rozkręcą się i wtedy łatwiej będzie ich ocenić Masz całkowitą rację ale z drugiej strony zachowanie jest ciut nieprofesjonalne. Chcą wprowadzić na rynek produkt (chyba jednak bardzo niszowy), klienci się zgłaszają już przed rozpoczęciem oficjalnej sprzedaży (czyli w zasadzie lepiej być nie może) a oni potrzebują dwa tygodnie na odpowiedź albo nie udzielają jej wcale ?! Dla mnie nie zrozumiałe, zresztą podobnie jak fakt, że nie przewidzieli jakiejkolwiek możliwości zapoznania się z magazynem. Boją się, że jest za słaby albo są siebie tak pewni, że ludzie się zdecydują w ciemno na podstawie ładnej okładki? Nie podoba mi się też to, że odpowiedzi są tak różne trochę jakby raz się chciało a raz nie. no ale zobaczymy.
07-06-2014, 02:05 AM
Niestety tak to już u nas bywa, jest klient , chce coś kupić , się dowiedzieć , dać im zarobić a oni i tak robią Ci laskę że Ci odpiszą i że Ci to sprzedadzą. To w ich interesie jest dbanie o klienta, a tu jak zawsze olewka. To na czym stoimy ? kiedy ktoś dostanie tą dziadowską gazetkę.
"coco jambo i do przodu"
07-06-2014, 08:47 AM
Chociaż by mi odpisali 'goń się Pan z durnymi pomysłami' To nie, cisza jest lepsza.
I tak jak piszesz, żeby klient musiał zabiegać o ich względy, że tak powiem :roll:
07-06-2014, 09:33 AM
Spójrzcie na to z drugiej strony: wychodzi gazetka o whisky, znany jest temat, cena i adres redakcji. Reszta owiana gęstà tajemnicà. Kilku zaledwie ludzi ma jakieś zlepki informacji i trop się urywa, bo brak odpowiedzi na emaila, brak właściwego biura obsługi klienta, chaos w redakcji...
Na jakimś forum garstka fanów whisky próbuje rozgryźć zagadkę: o co w tym wszystkim chodzi? Być może na tym właśnie forum jest więcej treści o tej gazetce niż w niej samej będzie o whisky
Nie ma złej whisky. Jest tylko dobra whisky i lepsza whisky.
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|