Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jestem początkującym - co warto zatrzymać i co kupić?
#1
Witać się witałem ale dla tych co nie widzieli witam się ponownie Smile

Chciałbym uzyskać parę porad do tego co mam i co zamierzam mieć lub myślę by nabyć Smile

Co znam i lubię bądź pamiętam Smile
Piłem trochę single maltów ale nic nadzwyczajnego chyba.
Co lubię:
- Ardbeg Ten
- Lagavulin 16
- Bowmore Legend i Small Batch
- Nikka From The Barrel (tak, wiem, blend ale strasznie mi zasmakował)
Jak widać więc islay...

Czego próbowałem i co dobrze pamiętam:
- Glenmorangie Signet - za czekoladę i intensywność smaku
- Ardbeg Auriverdes - bo ardbeg, troche za dużo słodyczy w nim wyczułem ale ogólny odbiór - rewelacja (wiem, że ludzie narzekają Tongue)
- Octomore 06.2 - jak dla mnie za dużo choć chciałbym mieć by raz na długi czas dowalić sobie torfem Smile
- Jura - peps of jura - niby tylko 1366 butelek więc czy warto kupić by zachomikować? jeśli zachomikować to czy się na tego typu whisky da zyskać za pare lat czy wypić na lepszą okazję?
- Glenfiddich 25 ale właściwie 18 też - strasznie nic specjalnego dla mnie. 25 była taka jakaś... dziwne słowo "płaska" czy to mój brak gustu i się nie znam kompletnie?
- Balblair 97 - mój pierwszy highland kiedyś dawno, miło wspominam bo to zupełne początki. Pamiętam go za owocowść i lekkość choć troche też był tak jakby wodnisty - może dlatego, że lubie islay?
- Glenfarclas 8 - jakie to było nudne...
- Caol Ila 12 - bo islay Smile

Co mam na stanie:
- Highland Park - Leif Eriksson Release - tanio kupiłem (240zł) (tak mi się wydaje ale taniej nie znalazłem nigdzie) - czy warto wypić (nie próbowałem jeszcze) czy postawić i niech się kurzy?
- Bowmore Small Batch - podobno 30000 butelek? mam dwie sztuki. Jedna otwarta i... całkiem nieźle ale żeby był szał to nie Smile
- Bowmore Legend - całkiem całkiem
- parę innych podstawek