02-02-2016, 11:47 PM
dokladnie. chodzi tu wylacznie o $ i dmuchanie balona.
cyt: "Magazyn WHISKY tworzą ludzie, których pasją jest właśnie „płynne złoto”"
wystarszy poczytac Magazyn Whisky, zeby poczuc ten klimat "plynnego zlota" ale nie jako wartosci duchowej, a wylacznie materialnej.
pierwsze 4 numery marketingowego belkotu do pobrania tu: http://www.whiskymagazyn.pl/numer-online
oczywiscie mozna chwalic firme, ktora rozdaje w Biedronce do sprobowania na wykalaczkach serek topiony za szerzenie kultury francuskiej haute cuisine.
cyt: "Magazyn WHISKY tworzą ludzie, których pasją jest właśnie „płynne złoto”"
wystarszy poczytac Magazyn Whisky, zeby poczuc ten klimat "plynnego zlota" ale nie jako wartosci duchowej, a wylacznie materialnej.
pierwsze 4 numery marketingowego belkotu do pobrania tu: http://www.whiskymagazyn.pl/numer-online
oczywiscie mozna chwalic firme, ktora rozdaje w Biedronce do sprobowania na wykalaczkach serek topiony za szerzenie kultury francuskiej haute cuisine.
życie jest zbyt krótkie, aby pić kiepską whisky