10-18-2015, 06:23 PM
PawelWojcik napisał(a):problem pewnie w tym, ze te 15-20 lat to w tabelce excela kiepski % zwrotu z kapitalu. znacznie ponizej tego progu wiekowego doskonale dziala "pop marketing", a znacznie powyzej "snob marketing".
bardzo uogolniam oczywiscie, ale mam wrazenie (na podstawie statystyki nie swoich ocen), ze im wiekszy koncern i im slabsza whisky, tym wiecej w tym prawdy.
Dobrym przykładem jest Macallan, któremu już raczej powrót do rocznikowych whisky nie grozi, za to inwestycja w destylarnie ruszyła pełną parą. Więcej alembików + więcej magazynów = więcej nas whisky wątpliwej jakości :| Poza tym wprowadzenie nasów i sprzedawanie ich drożej niż 10 lub 12 yo przy jednoczesnym wypuszczaniu edycji 30/40/50yo za astronomiczne sumy to przecież win-win situation i czysty zysk
Tomek, jeżeli będzie potrzeba to chętnie się piszę na 25-50ml w zależności od dostępności.