07-29-2015, 01:14 PM
Tomek napisał(a):Sendilkelm napisał(a):ja jestem członkiem prestiżowego klubu,Please, Klubu nawet jeszcze tak naprawdę nie ma, a sprzedawcy w sklepach orientują się co się dzieje i kto jest kim. To co napisałeś kojarzy mi się z "paszportem polsatu". Jeśli nie jeździcie na festiwale, to nie znacie sprzedawców (wiem że Malthead i Menran bywaja, ale czy budują tam koneksje to nie wiem). Chyba, że jest jakiś inny, cudowny sposób zdobywania rabatów, o którym zwykli śmiertelnicy nie wiedzą?
NIe mam pojecia czy jest jakiś system oceny "znania" danej grupy, ale weźmy facebook - Smak Whisky 285 lubiacych, iWhisky 459 lubiących, The Malt Team 289 lubiących, cubus nie ma chyba profilu strony na fejsie, a np. whiskymywife 1445 lubiacych, worldwhiskybase 879 lubiących (sic), Tomasz Miler 31924 lubiących. Jak rozmawiam ze znajomymi, którzy mówią, że coś z SM próbowali, czy byli na jakiejś degustacji, to był to albo Tomek, albo WMW. I to czytają. O żadnych forach nie mają pojecia.
Także w mediach społecznosciowych i w realu wasza rozpoznawalność jest dość niska i o to mi również chodziło w postach o stowarzyszeniu. Że na razie nie jesteście zbyt dobrze znani/rozpoznawani w środowisku i nad tym należałoby wpierw popracować.
Tak się zorientowałem teraz że piszę "wasza", a nie jak kiedyś "nasza". Chyba wypadłem poza nawias :?
Widać, że nie zrozumiałeś mojego wpisu. A swoją wiedzę opierasz na jakiś liczbach na FB, w szczególności dot. stron, które zapłaciły za promowanie i chwała im za to, że mają więcej LIKEów Jednak cały czas mówisz o "głupim" rabacie, a nie patrzysz szeroko. Daniel w swoim tekście wyżej o tym wspomniał.