03-27-2015, 11:56 AM
Tomek napisał(a):Może przed świętami budują świadomość marki...
Myślę, że Tomek może mieć rację. Co stracą na Ardbegu (sądzę, że aż tak dobrej ceny u dystrybutora nie dostali) to zyskają na jajkach, masłach, królikach, kurczaczkach i wszystkim tym co klient włoży do koszyka
![Smile Smile](http://forum.ttow.pl/images/smilies/smile.png)
Zauważcie jaka jest konkurencja. Lidl, Biedronka, Auchan, Tesco, Real chyba jeszcze miejscami czy inne żabki i stokrotki. Każdy chce zarobić i walczy agresywnie o klienta. W tej chwili gdy marże są wysokości 0,5 grosza na produkcie liczy się ilość klientów. Wolą sprzedać jeden niszowy produkt nawet ze stratą by zyskać wielu klientów w okresie przedświątecznym. Zwykły Kowalski usłyszy od znajomego pasjonata whisky, że coś na A w Kerfurze i pojedzie szukać.
Dla wielu Ardbega zabraknie ale kupią pewnie coś innego i zapamiętają, że Carrefour to miejsce w którym zdarzają się dobre okazje. Wielu z Was podejrzewam będą w Carrefourze po Ardbega wyszło z innymi produktami spożywczymi czy alkoholowymi. Dla nich to sukces.
Wg mnie, w związku z powyższym, cena ma sens.
Zastanawiam się tylko co z tym kodem bo rzeczywiście jest zupełnie inny. Pisał ktoś do destylarni w tej sprawie? Warto by spytać - może być ciekawie.