The Taste of Whisky

Pełna wersja: Wymienię 2x Green Label 0.7 za Gold Label lub Blue Label
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witam, poszukuję chętnego na wymianę. Posiadam parę sztuk Green Labela 0.2, 0.7 oraz 1.0 a jestem początkującym kolekcjonerem. Zbieram głównie Jaśka Wędrowniczka oraz Jacka Danielsa. Jakby ktoś miał jakieś ciekawe i cenowo dostępne egzemplarze to chętnie odkupię. Kontakt 537 500 307 Tongue
A może chcesz sprzedać tego zielonego Jasia ? Smile
morgan82 napisał(a):A może chcesz sprzedać tego zielonego Jasia ? Smile

Dołączam się do pytania
Szybciej sprzedam litrowego, bo mam ich więcej, ale za około 400zł. Natomiast 0.7 mam tylko 5 więc przystałbym na 320zł a 0.2 za 80zł. Muszę zostawić sobię po jednej sztuce z każdego rozmiaru a jedną litrową do degustacji Smile
Dawid napisał(a):Natomiast 0.7 mam tylko 5 więc przystałbym na 320zł

Ostatnio ktoś na forum wrzucał, że stoją w jakimś sklepie po 199 czy coś koło tego :roll:
Dawid napisał(a):Szybciej sprzedam litrowego, bo mam ich więcej, ale za około 400zł. Natomiast 0.7 mam tylko 5 więc przystałbym na 320zł a 0.2 za 80zł. Muszę zostawić sobię po jednej sztuce z każdego rozmiaru a jedną litrową do degustacji Smile

Powodzenia :lol: :lol: :lol: :lol:
W kraju takiej kasy nie dostaniesz Smile zwłasza, że butelka nadal bywa dostępna na półkach sklepowych. Na aukcji taka cena jest do osiągnięcia (minus koszt wysyłki i prowizje).
To ja dziękuję za ofertę Smile ale życzę powidzenia w sprzedaży czy zamianie.
wiem że cena jest wysoka,trochę się najeżdziłem żeby cokolwiek znależć Sad dlatego wolałbym zamienić- dwie 15 za 18 wydaje mi się ok, a resztę zostawić na jakiś czas i zapomnieć Smile jak jesteście z pomorskiego to mogę wam dać namiary na sklep gdzie jest jeszcze litrowa za 299 Smile